Don't

Followers

Monday 28 May 2012

Pengenalan

Assalamualaikum wbt...

Izinkan saya membuka blog ini dengan lafaz yang begitu mulia.... Bismillahirrahmanirrahim.... Salam ukhuwah kepada para pelajar dan pembaca sekalian.

Saya berasa begitu terpanggil untuk membuat blog yang bertajuk 'Warisan Sahsiah' ini apabila saya mengenangkan apakah yang boleh saya wariskan kepada anak bangsa apabila saya telah meninggal dunia pada suatu hari nanti. Saya benar-benar mahu melihat pelajar-pelajar saya dan masyarakat saya mempunyai sahsiah yang baik dan mulia.

Mudah-mudahan Allah SWT memudahkan saya untuk menulis di blog ini. Segala-galanya adalah kerana Allah SWT.. Sesungguhnya saya bukanlah manusia yang sempurna, malah sentiasa belajar dan terus belajar untuk menyempurnakan diri ini..

No comments:

Post a Comment